lauantai 29. toukokuuta 2010

Palsta

Minulla on ollut kasvimaa 21 vuotta. Se on minulle tosi tärkeä paikka. Tänäänkin olen ollut palstalla kuopimassa maata, laittanut siemeniä kasvamaan ja poiminut raparperia.

Olin tosi ilahtunut, kun luin Sanni Sepon kirjasta Palsta. Kävin katsomassa valokuvanäyttelynkin, jossa oli kirjan kuvia. Ostin Palsta-kirjan ja olen tutustunut sen ihastuttaviin kuviin, joissa on tavallisia palstaihmisiä, heidän arkisen aitoja tarinoitaan ja ihania palstoja. Minusta kirja on hieno kunnianosoitus palstaihmisille!







Sanni Seppo: Palsta, kustantaja Maahenki

2 kommenttia:

tuike kirjoitti...

Tää on hieno kirja, katsoin kirjastossa. En ole vuosiin ostanut mitään puutarhakirjaa, nyt ajattelin hankkia tämän.

Bluesea kirjoitti...

Tuike, suosittelen. Kuvat ovat todella ihanan aitoja ja tekstit samoin.